Dažnai užduodami klausimai

  1. Koks elektroninės parduotuvės darbo laikas?
    Užsisakyti prekių galite visada: bet kurią savaitės dieną, visą parą.
    Ne darbo dienomis ir valandomis užsisakę prekių, gausite el. pranešimą apie užsakymo eigą, tačiau jis bus pradėtas vykdyti artimiausią darbo dieną.
    Įmonės darbo laikas: I–V nuo 8.00 iki 17.00 val.
  2. Noriu pirkti įmonės vardu. Kaip įvesti įmonės rekvizitus?
    Formuodami užsakymą, parinkdami adresą sąskaitai, suveskite rekvizitus. Jais ir bus išrašyta sąskaita-faktūra.
    Jei pageidaujate rekvizitus įvesti iš anksto, neformuojant užsakymo, galite tai padaryti savo paskyros skyrelyje Mano adresai
  3. Nenoriu sąskaitos-faktūros. Ar galiu pirkti sumokėdamas per e-bankininkystę/pavedimu/grynais pristatymo metu?
    Apmokant pavedimu, per e-bankininkystę arba grynais/kortele pristatymo metu (mokant kurjeriui) bus išrašyta sąskaita-faktūra.
    Mokant grynais arba kortele atsiimant prekes mūsų salone, galite sumokėti už prekes ir gauti tik kasos aparato kvitą.
  4. Ar gali viena paskyra (vartotojo vardu / slaptažodžiu) naudotis visi mano įmonės darbuotojai?
    Ne. Kiekvienas darbuotojas privalo turėti savo asmeninę paskyrą ir saugoti prisijungimo duomenis paslaptyje.
    Įtarus, kad viena paskyra naudojasi ne vienas asmuo, paskyra bus nedelsiant blokuojama.
  5. Kur kreiptis turint klausimų?
    Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu prekyba@blulita.lt arba
    skambinkite telefonu (8) 52 653 532.
    Į Jūsų užklausas el. paštu atsakysime per 1-2 darbo dienas.